Πολεμικές Τέχνες
Ελληνικές τέχνες
Κινέζικες τέχνες
- Γου Σου
- Γουίνγκ Τσουν
- Πα Κουά Τσανγκ
- Νύχι του Αετού
- Σαολίν
- Τάι Τσι Τσουάν
- Τσι Κουνγκ
- Τσόι Λι Φουτ
- Φου Τζο Πάι
- Χανγκ Γκαρ
- Γου Τανγκ
- Πρέινγκ Μάντις Κουνγκ Φου
- Σιν γι τσουάν
- Σάντα
- Σουάι Τζιάο
Ιαπωνικές τέχνες
- Αϊκίντο
- Ζίου Ζίτσου
- Ιάιντο
- Καράτε
- Κέντο
- Ναγκινάτα
- Νιντζούτσου
- Τζόντο
- Τζούντο
- Κορίου Μπούντο
- Κιούντο
Κορεάτικες τέχνες
- Ταεκβοντό
- Τανγκ Σου Ντο (Σου Μπακ Ντο)
- Χαπκίντο
- Χάεντονγκ Κούμντο
Διάφορες τέχνες
- Καποέιρα
- Κένπο
- Κραβ Μαγκά
- Μούι Τάι
- Οκινάουα Τε Τάι
- Τζιτ Κουν Ντο
- Φιλιπίνο Κόμπατ Σίστεμς
- Τσαπ Κουν Ντο
- Συστέμα
- Φιλιππινέζικες πολεμικές τέχνες
Μαχητικά Αθλήματα
- Βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου
- Κικ Μπόξινγκ
- Ξιφασκία
- Σέμι Κόντακτ
- Τοξοβολία
- Σούμο
- Μεικτές πολεμικές τέχνες
- Μποξ Σαβάτ

ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ν. Αττικής (42)
Ν. Ευρυτανίας (0)
Ν. Βοιωτίας (1)
Ν. Φθιώτιδας (0)
Ν. Ευβοίας (1)
Ν. Φωκίδας (0)
Ν. Αιτωλοακαρνανίας (1)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ν. Θεσσαλονίκης (6)
Ν. Δράμας (0)
Ν. Σερρών (0)
Ν. Χαλκιδικής (0)
Ν. Καβάλας (1)
Ν. Κιλκίς (0)
Ν. Πέλλας (0)
Ν. Ημαθίας (1)
Ν. Καστοριάς (0)
Ν. Φλώρινας (0)
Ν. Κοζάνης (0)
Ν. Γρεβενών (0)
Ν. Πιερίας (2)
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Ν. Κορινθίας (0)
Ν. Αχαϊας (1)
Ν. Αργολίδας (1)
Ν. Ηλείας (0)
Ν. Αρκαδίας (1)
Ν. Μεσσηνίας (1)
Ν. Λακωνίας (1)
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Ν. Λαρίσης (0)
Ν. Μαγνησίας (1)
Ν. Τρικάλων (0)
Ν. Καρδίτσας (0)
ΚΡΗΤΗ
Ν. Ηρακλείου (7)
Ν. Χανίων (5)
Ν. Ρεθύμνου (0)
Ν. Λασιθίου (0)
ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
Ν. Κυκλάδων (0)
Ν. Λέσβου (0)
Ν. Χίου (0)
Ν. Σάμου (0)
Ν. Δωδεκανήσου (3)
ΘΡΑΚΗ
Ν. Έβρου (1)
Ν. Ροδόπης (2)
Ν. Ξάνθης (1)
ΗΠΕΙΡΟΣ
Ν. Ιωαννίνων (0)
Ν. Θεσπρωτίας (0)
Ν. Άρτας (0)
Ν. Πρέβεζας (0)
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ
Ν. Κέρκυρας (4)
Ν. Λευκάδας (1)
Ν. Κεφαλληνίας (0)
Ν. Ζακύνθου (0)

Σοφά λόγια
Το μάθημα είναι απλό, ο μαθητής είναι περίπλοκος.


Διαβάστε
Όταν το Ιάιντο συνάντησε τους Βίκινγκς

Επισκέφτηκα την Νορβηγία μετά από πρόσκληση από τον παλιό μου φίλο και συναθλητή Δημήτρη Φαρμακίδη. Η προοπτική να γνωρίσω τη χώρα μέσα από την τέχνη του iaido με ενθουσίασε. Οι γνώσεις μου για τη Νορβηγία περιορίζονταν στα Φιόρδ, στους Βίκιγκς και στο Βόρειο Σέλας. Γνώριζα επίσης ότι είναι πρώτη χώρα σε ανάπτυξη και γι' αυτό έχει τους πιο ευτυχισμένους κατοίκους στο κόσμο. Τίποτα όμως από αυτά δεν με προετοίμασε για ότι συνάντησα.
Η Νορβηγία είναι πολύ διαφορετική από την Ελλάδα σε κάθε επίπεδο. Ο παγωμένος αλλά καθαρός αέρας, οι παραμυθένιες πόλεις δημιουργούσαν ένα μαγευτικό σκηνικό. Τα χαμηλά χιονισμένα βουνά, οι δεκάδες νησίδες και κολπίσκοι και οι μικροί παράκτιοι οικισμοί με παρότρυναν να αναρωτηθώ πώς μια τόσο ανεπτυγμένη βιομηχανικά χώρα μπορεί να εναρμονιστεί τόσο καλά με τη φύση. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο όμως ήταν η ζεστασιά των ανθρώπων που γνώρισα. Από την πρώτη στιγμή με υποδέχτηκαν εγκάρδια και με ένα αίσθημα φιλοξενίας αντάξιο του πολιτισμού τους.
Τα παιδιά υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό την τέχνη του iaido, αν και ήταν κάτι καινούργιο γι' αυτά. Κάθε παράγγελμα το εκτελούσαν με απόλυτη ακρίβεια, σωστή στάση όπως αρμόζει σε έναν πολεμιστή σαμουράι. Αυτό οφείλεται βέβαια στην σωστή προετοιμασία και εκπαίδευση από τον δάσκαλό τους Δημήτρη. Η σύνδεσή τους με το σπαθί τους έκανε να αντιληφθούν ότι η άσκηση της τεχνικής έχει την ίδια αξία με την άσκηση του πνεύματος. Στο διάστημα των έξι ημερών παραμονής μου στο σχολείο όπου με φιλοξένησαν μπορώ να πω ότι διδάχτηκα από τα παιδιά πολλά περισσότερα από ότι ίσως προσδοκούσαν τα ίδια να μάθουν από εμένα. Ο σεβασμός των παιδιών, η πειθαρχία στους δασκάλους, η ευγένεια και οι καλοί τρόποι, ο αγώνας τους για το καλύτερο ήταν ένα μάθημα ζωής για μένα. Από την άλλη πλευρά η προσφορά των δασκάλων σε συνδυασμό με την κρατική μέριμνα ήταν κάτι που θα ευελπιστούσα να υπήρχε και στην πατρίδα μου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω αρχικά τα παιδιά με την προτροπή « imperare sibi maximum imperium est » δηλαδή « η μεγαλύτερη κυριαρχία είναι να κυριαρχείς τον εαυτό σου » . Επίσης να ευχαριστήσω τους καθηγητές για τη ζεστή φιλοξενία τους και θα ήθελα να τους αποκαλώ πλέον φίλους μου.
Πέτρος Μουλαγιάννης