Πολεμικές Τέχνες
Ελληνικές τέχνες
Κινέζικες τέχνες
- Γου Σου
- Γουίνγκ Τσουν
- Πα Κουά Τσανγκ
- Νύχι του Αετού
- Σαολίν
- Τάι Τσι Τσουάν
- Τσι Κουνγκ
- Τσόι Λι Φουτ
- Φου Τζο Πάι
- Χανγκ Γκαρ
- Γου Τανγκ
- Πρέινγκ Μάντις Κουνγκ Φου
- Σιν γι τσουάν
- Σάντα
- Σουάι Τζιάο
Ιαπωνικές τέχνες
- Αϊκίντο
- Ζίου Ζίτσου
- Ιάιντο
- Καράτε
- Κέντο
- Ναγκινάτα
- Νιντζούτσου
- Τζόντο
- Τζούντο
- Κορίου Μπούντο
- Κιούντο
Κορεάτικες τέχνες
- Ταεκβοντό
- Τανγκ Σου Ντο (Σου Μπακ Ντο)
- Χαπκίντο
- Χάεντονγκ Κούμντο
Διάφορες τέχνες
- Καποέιρα
- Κένπο
- Κραβ Μαγκά
- Μούι Τάι
- Οκινάουα Τε Τάι
- Τζιτ Κουν Ντο
- Φιλιπίνο Κόμπατ Σίστεμς
- Τσαπ Κουν Ντο
- Συστέμα
- Φιλιππινέζικες πολεμικές τέχνες
Μαχητικά Αθλήματα
- Βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου
- Κικ Μπόξινγκ
- Ξιφασκία
- Σέμι Κόντακτ
- Τοξοβολία
- Σούμο
- Μεικτές πολεμικές τέχνες
- Μποξ Σαβάτ

ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ν. Αττικής (42)
Ν. Ευρυτανίας (0)
Ν. Βοιωτίας (1)
Ν. Φθιώτιδας (0)
Ν. Ευβοίας (1)
Ν. Φωκίδας (0)
Ν. Αιτωλοακαρνανίας (1)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ν. Θεσσαλονίκης (6)
Ν. Δράμας (0)
Ν. Σερρών (0)
Ν. Χαλκιδικής (0)
Ν. Καβάλας (1)
Ν. Κιλκίς (0)
Ν. Πέλλας (0)
Ν. Ημαθίας (1)
Ν. Καστοριάς (0)
Ν. Φλώρινας (0)
Ν. Κοζάνης (0)
Ν. Γρεβενών (0)
Ν. Πιερίας (2)
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Ν. Κορινθίας (0)
Ν. Αχαϊας (1)
Ν. Αργολίδας (1)
Ν. Ηλείας (0)
Ν. Αρκαδίας (1)
Ν. Μεσσηνίας (1)
Ν. Λακωνίας (1)
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Ν. Λαρίσης (0)
Ν. Μαγνησίας (1)
Ν. Τρικάλων (0)
Ν. Καρδίτσας (0)
ΚΡΗΤΗ
Ν. Ηρακλείου (7)
Ν. Χανίων (5)
Ν. Ρεθύμνου (0)
Ν. Λασιθίου (0)
ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
Ν. Κυκλάδων (0)
Ν. Λέσβου (0)
Ν. Χίου (0)
Ν. Σάμου (0)
Ν. Δωδεκανήσου (3)
ΘΡΑΚΗ
Ν. Έβρου (1)
Ν. Ροδόπης (2)
Ν. Ξάνθης (1)
ΗΠΕΙΡΟΣ
Ν. Ιωαννίνων (0)
Ν. Θεσπρωτίας (0)
Ν. Άρτας (0)
Ν. Πρέβεζας (0)
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ
Ν. Κέρκυρας (4)
Ν. Λευκάδας (1)
Ν. Κεφαλληνίας (0)
Ν. Ζακύνθου (0)

Σοφά λόγια
Δεν έχουμε φίλους, δεν έχουμε εχθρούς, έχουμε μόνο δασκάλους.


Γουίνγκ Τσουν

Το γουίνγκ τσουν εμφανίζεται στα μέσα του 17ου αιώνα και αποτελεί δημιούργημα μιας γυναίκας· σ’ αυτή οφείλει μάλιστα και το όνομά του. Η βουδίστρια μοναχή Νγκ Μούι, μετά την καταστροφή του νότιου ναού Σαολίν, βρήκε καταφύγιο στο Ναό του Λευκού Γερανού και εκεί άρχισε να αναπτύσσει ένα νέο σύστημα, βασιζόμενο στις κινήσεις του γερανού - σύμφωνα με το σύστημα αυτό, ο αμυνόμενος δε χρησιμοποιεί τη δική του δύναμη αλλά τη δύναμη του επιτιθέμενου προκειμένου να καταφέρει να του επιβληθεί. Στο ναό, η Νγκ Μούι γνώρισε μια κοπέλα από την περιοχή, τη Γιμ Γουίνγκ Τσουν στην οποία και δίδαξε την τέχνη και εκείνη με τη σειρά της, την τελειοποίησε και άρχισε να τη διδάσκει και να τη διαδίδει. Πρώτος μαθητής της Γιμ Γουίνγκ Τσουν ήταν ο σύζυγός της και από εκεί η τέχνη συνέχισε να διδάσκεται στην οικογένεια, για να φτάσει στο διάσημο δάσκαλο Γιπ Μαν (1893-1972) και από εκεί, μέσω του ηθοποιού Μπρους Λι (1940-1973), στον υπόλοιπο κόσμο.
Οι τεχνικές του γουίνγκ τσουν δεν βασίζονται στο να εμποδίσουν ή να μπλοκάρουν την επίθεση, αλλά να την καταστρέψουν και να μην επιτρέψουν να υπάρξει άλλη. Οι δάσκαλοί του, θέλοντας να μην αλλοιώσουν την πολεμική βάση της τέχνης, δε συμμετέχουν σε αγώνες με συγκεκριμένους κανονισμούς· αποφεύγουν μάλιστα ακόμα και τις επιδείξεις, υποστηρίζοντας ότι οι τεχνικές του εφαρμόζονται σε πραγματικές καταστάσεις συμπλοκής, ώστε να είναι αποτελεσματικές στην αυτοάμυνα. Από τεχνικής πλευράς, πρόκειται για ένα σύστημα μάχης στενής επαφής με γρήγορες γροθιές και χαμηλά λακτίσματα και βασίζεται στον πολύ καλό συγχρονισμό άμυνας και επίθεσης και αντίθετα, δίνοντας ταυτόχρονα δύναμη και ελαστικότητα. Οι τεχνικές αποτελούν απλές και ευθείες φυσικές κινήσεις του σώματος και μπορούν να συνδυαστούν με πολλούς τρόπους, ανάλογα με τη μορφή της επίθεσης, στο μικρότερο δυνατό χρόνο και απόσταση, με όσο το δυνατό λιγότερες κινήσεις.
Εξοπλισμός: Κινεζική φόρμα, λευκή ή μαύρη (σακάκι, παντελόνι, παπούτσια τύπου «κουνγκ φου») ή απλό ντύσιμο προπόνησης (τ-σερτ, παντελόνι φόρμας).