Πολεμικές Τέχνες
Ελληνικές τέχνες
Κινέζικες τέχνες
- Γου Σου
- Γουίνγκ Τσουν
- Πα Κουά Τσανγκ
- Νύχι του Αετού
- Σαολίν
- Τάι Τσι Τσουάν
- Τσι Κουνγκ
- Τσόι Λι Φουτ
- Φου Τζο Πάι
- Χανγκ Γκαρ
- Γου Τανγκ
- Πρέινγκ Μάντις Κουνγκ Φου
- Σιν γι τσουάν
- Σάντα
- Σουάι Τζιάο
Ιαπωνικές τέχνες
- Αϊκίντο
- Ζίου Ζίτσου
- Ιάιντο
- Καράτε
- Κέντο
- Ναγκινάτα
- Νιντζούτσου
- Τζόντο
- Τζούντο
- Κορίου Μπούντο
- Κιούντο
Κορεάτικες τέχνες
- Ταεκβοντό
- Τανγκ Σου Ντο (Σου Μπακ Ντο)
- Χαπκίντο
- Χάεντονγκ Κούμντο
Διάφορες τέχνες
- Καποέιρα
- Κένπο
- Κραβ Μαγκά
- Μούι Τάι
- Οκινάουα Τε Τάι
- Τζιτ Κουν Ντο
- Φιλιπίνο Κόμπατ Σίστεμς
- Τσαπ Κουν Ντο
- Συστέμα
- Φιλιππινέζικες πολεμικές τέχνες
Μαχητικά Αθλήματα
- Βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου
- Κικ Μπόξινγκ
- Ξιφασκία
- Σέμι Κόντακτ
- Τοξοβολία
- Σούμο
- Μεικτές πολεμικές τέχνες
- Μποξ Σαβάτ

ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ν. Αττικής (79)
Ν. Ευρυτανίας (0)
Ν. Βοιωτίας (1)
Ν. Φθιώτιδας (0)
Ν. Ευβοίας (2)
Ν. Φωκίδας (0)
Ν. Αιτωλοακαρνανίας (1)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ν. Θεσσαλονίκης (12)
Ν. Δράμας (0)
Ν. Σερρών (0)
Ν. Χαλκιδικής (0)
Ν. Καβάλας (2)
Ν. Κιλκίς (0)
Ν. Πέλλας (0)
Ν. Ημαθίας (1)
Ν. Καστοριάς (0)
Ν. Φλώρινας (0)
Ν. Κοζάνης (0)
Ν. Γρεβενών (0)
Ν. Πιερίας (2)
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Ν. Κορινθίας (1)
Ν. Αχαϊας (1)
Ν. Αργολίδας (2)
Ν. Ηλείας (0)
Ν. Αρκαδίας (1)
Ν. Μεσσηνίας (1)
Ν. Λακωνίας (1)
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Ν. Λαρίσης (0)
Ν. Μαγνησίας (1)
Ν. Τρικάλων (0)
Ν. Καρδίτσας (0)
ΚΡΗΤΗ
Ν. Ηρακλείου (8)
Ν. Χανίων (6)
Ν. Ρεθύμνου (1)
Ν. Λασιθίου (2)
ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
Ν. Κυκλάδων (0)
Ν. Λέσβου (0)
Ν. Χίου (1)
Ν. Σάμου (0)
Ν. Δωδεκανήσου (5)
ΘΡΑΚΗ
Ν. Έβρου (1)
Ν. Ροδόπης (3)
Ν. Ξάνθης (1)
ΗΠΕΙΡΟΣ
Ν. Ιωαννίνων (3)
Ν. Θεσπρωτίας (0)
Ν. Άρτας (2)
Ν. Πρέβεζας (0)
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ
Ν. Κέρκυρας (4)
Ν. Λευκάδας (1)
Ν. Κεφαλληνίας (1)
Ν. Ζακύνθου (2)

Σοφά λόγια
Είμαστε όλοι δάσκαλοι. Το ερώτημα δεν είναι αν θα διδάξουμε, αλλά τί θα διδάξουμε.


Διαβάστε
Σαολίν Τσούι Τσουάν, το στυλ του μεθυσμένου

Ιστορικά εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της δυναστείας Τανγκ (618-907 μ.Χ.) Στοιχεία για την προέλευσή της εντοπίζονται στον ταοϊστικό μύθο των Οκτώ Αθανάτων και στην βουδιστική παράδοση σε ιστορίες του Ναού Σαολίν. Δεν είναι αυτόνομη πολεμική τέχνη, αλλά στυλ που διαφοροποιείται ανάλογα με τη σχολή κουνγκ φου στην οποία ανήκει: Γου Τανγκ, Σαολίν, Γου Σου, Χουνγκ Γκαρ και Τσόι Λι Φουτ.
Στο Σαολίν Κουνγκ Φου, το στυλ του μεθυσμένου απαιτεί μεγάλη ευλυγισία και ακροβατική δεξιότητα. Οι κινήσεις έχουν μια ροή που ξεφεύγει από τη λογική της σύνδεσης των στάσεων σε σειρά. Το κέντρο βάρους του σώματος εναλλάσσεται όπως και η κατεύθυνση του βηματισμού που εμφανίζεται ασταθής, για να μπερδέψει, να αποφύγει και να παρασύρει τον επιτιθέμενο σε παγίδα, κρύβοντας έτσι μεγάλη σταθερότητα και ισορροπία. Περιλαμβάνονται πολλές κυλίσεις και πτώσεις. Δε χρησιμοποιούνται γροθιές, το χέρι σε σχηματισμό σαν να κρατάει μια μικρή κούπα, χτυπάει με το πίσω μέρος της μισόκλειστης παλάμης και τα δάχτυλα σε ευαίσθητα σημεία, οπότε χρειάζονται δυνατά δάχτυλα και καλή γνώση σημείων πίεσης. Το βλέμμα μοιάζει κι αυτό κενό, όπως του μεθυσμένου, ενώ στην πραγματικότητα είναι ιδιαίτερα προσεχτικό, για να εκτελεστουν με ακρίβεια και συγχρονισμό οι προσποιήσεις και οι αιφνιδιαστικές, ταχύτατες τεχνικές.
Εκτός από τα σύνολα πυγμαχίας, γνωστές είναι και οι ένοπλες μορφές του: το κοντάρι, τσούι κουίν (zui gun 醉棍) και το ξίφος του μεθυσμένου, τσούι τζιάν (zui jian 醉剑). Επίσης σπανιότερα χρησιμοποιούνται το πλατύ σπαθί, η λόγχη και η βεντάλια.
Το στυλ του μεθυσμένου είναι μοναδικό, αισθητικά όμορφο, χωρίς αυτό να μειώνει την αποτελεσματικότητά του, αλλά από τα δυσκολότερα που υπάρχουν στην εκμάθηση.
Ευγενία Αναστασοπούλου